joi, 19 iulie 2012

Recursuri

In cazul in care ati pierdut plangerea in fata judecatorului mai aveti o sansa la dispozitie puteti face recurs impotriva hotararii judecatoresti. Recursul va fi depus la instanta care a dat raspunsul in defavoarea dvs.Motivele de recurs sunt stabilite de catre art.314 si 314 indice 1 din Codul de procedura civila.
Recurs la detectoare
TRIBUNALUL BUCURESTI - sectia contecios-administrativ
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu, recurent
cu domiciliul in judetul Prahova, localitatea Ploiesti, str. Dreptatii, nr. 42, ap. 7
in contradictoriu cu
IPJ Ilfov
formulez prezentul

RECURS

impotriva sentintei civile nr. 2311/ 17.11.2004 pronuntata de Judecatoria BUFTEA in dosarul civil 5020/2004, decizie prin care instanta a respins ca nefondata plangerea impotriva procesului-verbal de contraventie seria AU nr. 12345678/2004 emis de MAI - IPJ ILFOV - SERVICIUL POLITIE RUTIERA.
prin care solicit
admiterea recursului si modificarea sentintei civile in sensul admiterii plangerii impotriva procesului-verbal de contraventie seria AU nr. 12345678/2004 asa cum a fost formulata
pentru urmatoarele

MOTIVE DE RECURS

Instanta de fond nu a retinut urmatoarele:
1. Pentru ca sa existe contraventia pentru care am fost sanctionat, este nevoie de un detector de radare. In actele depuse la dosar si in intampinarea depusa de catre MAI - IPJ ILFOV - SERVICIUL POLITIE RUTIERA reiese foarte clar ca politistul mi-a cautat si in masina dar nu a gasit nimic. Daca politistul a avut dreptul sa ma controleze, acum este tardiv sa discutam, cert este ca pentru aceasta contraventie este esential sa existe un aparat de detectie a radarelor.
2. Instanta de fond a retinut ca procesul verbal face dovada pana la proba contrara, dar din cuprinsul procesului-verbal rezulta ca nu am avut detector. Procesul-verbal nu poate sa fie dovada unui fapt inexistent.
3. De asemenea am mai precizat ca nu exista nici un martor in mometul in care s-a intocmit procesul-verbal. (Note de precizare pct. 4). Instanta ar fi trebuit sa il cheme pe asa zisul martor asa ca si cum prevede art. 33 alin. 11 din OG 2/2001,[1] dar instanta nu a vrut sa afle adevarul, ci doar sa se scape de dosar la ora 18.30 la Buftea cand ne-am judecat.
4. Fiind vorba de mijloace tehnice m-am asteptat ca politistii sa prezinte cel putin o dovada ca detin mijloace tehnice de detectare a detectoarelor de radare.
In drept
art. 304 indice 1, art. 316 Cod procedura civila[2]
In probatiune
inscrisuri, martorul de pe procesul-verbal
Va multumesc
.....................
Recurs radar
TRIBUNALUL SALAJ - sectia contecios-administrativ
DOMNULE PRESEDINTE
Victimus, recurent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii, nr. 42, ap. 7
in contradictoriu cu
IPJ Salaj
formulez prezentul

RECURS

impotriva sentintei civile nr. 1234/6.05.2003 pronuntata de Judecatoria Zalau in dosarul civil 1234/2004, decizie prin care instanta a respins ca nefondata plangerea impotriva procesului-verbal de contraventie seria C nr. 1111111/2004 emis de IPJ Salaj.
prin care solicit
admiterea recursului si modificarea sentintei civile in sensul admiterii plangerii impotriva procesului-verbal de contraventie seria C nr. 1111111/2004 asa cum a fost formulata
pentru urmatoarele

MOTIVE DE RECURS

HOTARAREA PRONUNTATA A FOST DATA CU INCALCAREA SI APLICAREA GRESITA A LEGII
1. Conform art. 10 alin. 1 din OG 2/2001, sanctiunea amenzii trebuie aplicata distinct pentru fiecare contraventie in parte, ceea ce nu a fost cazul in speta. Mi s-a aplicat o sanctiune globala, pentru doua fapte, neindividualizat.
2. Procesul-verbal nu mentioneaza, desi ar fi trebuit, kilometrul la care as fi fost surprins de aparatul radar, pentru ca sa se poata sti care este viteza maxima admisa pe acel sector de drum pentru masina cu care circulam. In lipsa acestei precizari, nu exista dovada incalcarii de catre mine a legii.
3. In procesul-verbal contestat scrie ca eu as fi recunoscut faptele si ca am refuzat sa semnez. Asta e nu doar neadevarat, ci si absurd:
- Daca eram de fata la intocmirea procesului-verbal, trebuia mentionat refuzul meu de a semna. Dar politistul a evitat sa scrie asta, pentru ca era o minciuna. De asemenea, daca eram de fata si refuzam sa semnez ar fi trebui sa existe un martor. Politistul are dreptul sa legitimeze pe oricine pe strada, ar fi putut opri o masina din drum.
- Daca nu eram de fata la intocmirea procesului-verbal, de asemenea ar fi trebuit sa existe un martor care sa contrasemneze procesul-verbal, ar fi trebuit sa se mentioneze expres ca nu sunt de fata la intocmirea procesului-verbal si motivul.
Mai mentionez ca am invederat instantei, oral, imprejurarile de drept aratate, dar instanta nici macar nu s-a referit la ele in cuprinsul hotararii, din cauza ca m-a antipatizat.
Desi si-a format o convingere intima nefavorabila mie, ca persoana, instanta trebuia sa respecte legea si sa pronunte o hotarare legala. Trebuie sa marturisesc faptul ca uneori nici mie nu-mi place de mine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma pedepsesc.
Dupa parerea mea, judecatorul nu trebuie sa fie un fel de Pintea Viteazul, care sa pedepseasca soferii care sug sangele poporului, ci trebuie sa fie in slujba legii. Toti oamenii, inclusiv cei care nu cunosc prevederile art. 16 din Constitutie, trebuie sa se supuna legii. Cu atat mai mult judecatorii trebuie, cred eu, sa se afle in slujba legii, nu deasupra ei.
Va multumesc,
Cand judele nu citeste prea exact
TRIBUNALUL ALBA - sectia contecios-administrativ
dosar 1234/2004
solutionat prin sentinta civila nr. 1099/ 1.11.2004
DOMNULE PRESEDINTE
Victimus, recurent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii, nr. 42, ap. 7
in contradictoriu cu
IPJ Alba
formulez prezentul

RECURS

impotriva sentintei civile nr. 1099/1.11.2004 pronuntata de Judecatoria Aiud in dosarul 3414/2004, decizie prin care instanta a respins plangerea impotriva procesului-verbal de contraventie seria AT nr. 1234578/2004 emis de IPJ Alba.
prin care solicit
admiterea recursului si modificarea sentintei civile in sensul admiterii plangerii impotriva procesului-verbal de contraventie seria AT nr. 2729932/2004 asa cum a fost formulata
pentru urmatoarele

MOTIVE DE RECURS

INSTANTA A ACORDAT CEEA CE NU S-A CERUT.
Judecatoarea nici macar nu mi-a citit plangerea. Am cerut modificarea sanctiunii din amenda contraventionala in avertisment, de 3 ori am specificat exact in plangere ca doresc modificarea sanctiunii NU anularea procesului verbal.
Am fost citat la o adresa gresita, str. Dar, dar eu am domiciliul in str. DARA, deci nu am fost citat legal.
Eu am avut extintor pe care l-am gasit pe piata, ca nu m-am dus pana la Aiud si sa ii arat judecatoarei extintorul meu, asta se datoreaza ca nu am primit nici o citatie.
Dispozitivul hotararii mentioneaza ca am fost amendat prin procesul verbal cu amenda de 5.000.000 lei dar sanctiunea din procesul verbal este de 500.000 lei.
Politistul mi-a facut o mare nedreptate. Am apelat la justitie pentru a mi se restabilii dreptatea, de accea ma asteptam ca cineva macar sa se uite peste plangerea mea si sa mi se dea ocazia sa pot sa ma apar.
In drept
art. 304 pct. 6 [1]
Cu stima,
..............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimite un comentariu