joi, 19 iulie 2012

Note pentru instanta

Acestea sunt acte care va ajuta sa rezolvati o plangere in care ati uitat sa mentionati anumite puncte importante.
Prin "Note" atrageti atentia instantei asupra chestiunilor de nulitate sau sa raspundeti intampinarii pe care o depune la dosarul instantei politia rutiera.
Cand intocmiti "Note" este bine sa aveti si plangerea la indemana pentru a va colera cele doua instrumente pentru a anula procesul verbal in cauza.
Note de aparare, raspuns la intampinare
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu, petent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii 3, ap. 7
in contradictoriu cu
DGPMB - Brigada de Politie Rutiera
depun prezentele

NOTE DE APARARE

 

prin care
raspund exceptiei de tardividate invocate de catre Brigada de Politie Rutiera
MOTIVE
Intampinarea DGPMB - Brigada de Politie Rutiera a ridicat exceptia tardividatii deoarece considera in mod eronat ca nu am depus plangerea in termen de 15 zile decand am aflat de existenta procesului-verbal.
Astfel procesul-verbal a fost intocmit in data de 07 iulie 2004 si a ajuns acasa la mine in data de 18 august 2004. Procesul-verbal mi-a fost comunicat cu mult peste o luna dupa ce a fost intocmit.
In momentul in care procesul-verbal a fost primit de catre parintii mei, eu ma aflam la Bucuresti, cu studiul pentru lucrarea de licenta. Procesul-verbal mi-a fost trimis de parintii mei pe fax la data de 25 august 2004.
Am depus la posta plangerea in data de 01 septembrie 2004 la 13 zile de la data de 18 august 2004 si la 6 zile de la data in care am primit pe fax procesul-verbal.
Consider ca intimata nu a facut dovada ca am aflat despre continutul procesului-verbal inainte de data de 15 august 2004, si cred ca doar din viclenie a ridicat aceasta exceptie.
Faptul ca nu am fost prezent la intocmirea procesului-verbal este o mare nelegalitate deoarece am fost privat de dreptul meu de a face obiectiuni. Legiutorul prevede express ca, incalcarea acestui drept duce la anularea actului intocmit abuziv.
Pe langa motivele deja subliniate, invederez si urmatorul aspect, care, el singur, atrage nulitatea procesului-verbal de contraventie: organul constatator a stabilit o amenda contraventionala in suma totala, fara sa indice sanctiunea corespunzatoare aplicata pentru fiecare din contraventiile retinute in sarcina mea.
In esenta va rog:
- sa respingeti exceptia invocata de intimata
- sa constatati ca prescrisa executarea sanctiunii contraventionale
- sa constatati nulitatea procesului-verbal deoarece este netemeinic si nelegal
In drept
art. 10 alin. 1, art. 14 si art. 16 alin. 7 din OG 2/2001 [1]
Note de precizare detector radar
JUDECATORIA BUFTEA
dosar 4444/2004
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu, recurent
cu domiciliul in judetul Prohova, localitatea Ploiesti, str. Dreptatii, nr. 3, ap. 7
in contradictoriu cu
IPJ Ilfov
depun prezentele

NOTE DE PRECIZARE

 

prin care
invederez instatei si alte aspecte care arata ca procesul-verbal seria PR numarul 0123456 din data de 27.05.2004 incheiat de ag. Scarbus este netemeinic si nelegal.
MOTIVARE
1. Procesul verbal nu prezinta toate datele necesare care ar putea servi la stabilirea gravitatii faptei. Nu se precizeaza unde ar fi putut fi "ascuns" detectorul de radare, de asemenea nu se precizeaza care a fost metoda prin care agentul de circulatie a "descoperit" ca am instalat in masina un detector de radare.
2. Intampinarea politiei mentioneaza ca ma fac vinovat de detinerea in autovehicul a unui "aparat tehnic de detectare a masurarii vitezei de circulatie". Asta insemna ca orice aparat electric care este bruiat de catre o unda radar este un mijloc tehnic de detectare a masurarii vitezei de circulatie.
3. Tot prin intampinare politia recunoaste ca desi mi-a controlat masina nu a gasit "mijlocul tehnic de detectare a masurarii vitezei de circulatie". Deci politistul care a intocmit procesul-verbal o fi avut el motivele lui sa creada in continuare in vinovatia mea.
4. Pentru a-mi recupera certificatul de inmatriculare a masinii am fost la politie chiar a doua zi, sa ma interesez cum se poate indrepta greseala facuta de agentul constatator. Mi s-a spus ca pentru a primi inapoi certificatul de inmatriculare trebuie sa platesc amenda si sa vin sa predau detectorul. Deci ca sa predau un detector ar trebui sa ma duc sa cumpar unu, pe care sa-l predau si sa platesc amenda. Singura cale de a rezolva aceasta greseala din partea agentului constatator a fost sa fac plangere impotriva procesului-verbal.
5. Cand am semnat procesul-verbal nu era nici o alta persoana in jur, nici macar cand am intocmit plangerea nu am observat ca pe procesul-verbal sunt trecute datele unei persoane.
Va rog sa imi faceti dreptate.
Note de sedinta oprire neregulamentara
JUDECATORIA SECTOR 3
dosar 8164/2004
termen 12.11.2004
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu,
petent in contradictoriu cu
DGPMB - Brigada de Politie Rutiera
depun prezentele

NOTE DE SEDINTA

 

prin care solicit
- constatarea nulitatii relative a procesului-verbal seria PR numarul 0123456 din data de 18.07.2004
- admiterea de probe: inscrisurile de la dosar si martori conform listei

SUSTINERE
Asa dupa cum am aratat in cuprinsul plangerii, procesul-verbal de contraventie seria PR nr. 0123456 din data de 18.06.2004 este netemeinic si nelegal. Scopul acestui proces nu este de ma eschiva, eu doresc sa anulez acest proces-verbal deoarece ma consider lezat ca simplul cetatean sa fie la mila unui politist. Nu am oprit in intersectie, am oprit in fata Facultatii lucru pe care il voi dovedi cu martori.
In privinta procesului-verbal va rog sa observati gravele probleme legale pe care le ridica:
- nu este individualizata contraventia; nu se prezinta pericolul social al presupusei fapte;
- nu se precizeaza cum si/sau unde am oprit in intersectie, daca am avut luminile de avarie, de pe ce drum am intrat in intersectie;
- politistul nu a vrut sa noteze pe procesul verbal datele sotiei si a profesorului pe care i-am lasat in fata Facultatii de Biologie, motivul invocat a fost ca si asa am spus mai mult decat am voie;
Pe de alta parte nu stiu care este amenda aplicata de catre politist, pentru ca procesul-verbal nu cuprinde amenda aplicata, ci doar limitele amenzii, ceea ce nu mi se pare legal pentru un proces-verbal prin care se aplica o amenda!
In drept
art. 16 alin. 1 si 7 si art. 21 din OG 2/2001[1]
Bucuresti, 12 noiembrie 2004
Cu deosebita consideratie,
..............................
Note de sedinta, invocarea unui motiv de nulitate
JUDECATORIA ZALAU
dosar 3456/2004
termen 12.05.2004
DOMNULE PRESEDINTE
Victimus, petent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii 3, ap. 7
in contradictoriu cu
IPJ SALAJ
depun prezentele

NOTE DE SEDINTA

 

prin care solicit
- constatarea nulitatii relative a procesului-verbal de contraventie seria C numarul 1111111 din data de 11.02.2004 incheiat de ag. sef. adj. Scarbus din Zalau, judetul Salaj
SUSTINERE
Asa dupa cum am aratat in cuprinsul plangerii, procesul-verbal de contraventie seria C numarul 1111111 din data de 11.02.2004 incheiat de ag. sef. adj. Scarbus este lovit de nulitate.
Pe langa motivele deja subliniate, invederez si urmatorul aspect, care, el singur, atrage nulitatea procesului-verbal de contraventie.
Organul constatator a stabilit o amenda contraventionala in suma totala, fara sa indice sanctiunea corespunzatoare aplicata pentru fiecare din contraventiile retinute in sarcina mea.
Astfel organul constatator nu respecta prevederile imperative de la art. 10 alin. 1 din OG 2/2001 care prevede ca, daca o persoana a savarsit mai multe contraventii, sanctiunea corespunzatoare se aplica distinct pentru fiecare contraventie.
Anexez o copie a procesului-verbal de contraventie. Este evident ca nu exista nici o delimitare intre amenda pentru lipsa actelor si cea pentru depasirea de viteza.
Va multumesc si am convingerea ca imi veti da o hotarare legala si dreapta.
Cu deosebit consideratie,
................................
Note de aparare netemeinicia procesului verbal

JUDECATORIA SECTOR 1
Dosar 16868/2004
Termen 05 octombrie 2004
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu, petent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii 3, ap. 7
in contradictoriu cu
DGPMB - Brigada de Politie Rutiera
depun prezentele

NOTE DE APARARE

 

prin care
invederez instatei si alte aspecte care arata ca procesul-verbal seria PR numarul 1234567 din data de 30.08.2004 incheiat de APP Scarbus este netemeinic
MOTIVE
Intampinarea IPJ Bucuresti prezinta o noua situatie de fapt in comparatie cu procesul-verbal.
Astfel politia subliniaza netemeinicia procesului-verbal indicand ca am condus fara a avea asupra mea permisul de conducere, ori in procesul-verbal este mentionat atat lipsa permisului cat si a certificatului.
Actele depuse la dosar pot fi oricand verificate prin adrese la Directia de Taxe si Impozite si la Comandamentul Aeroportului Otopeni.
Binevoiesc a crede ca in virtutea noilor informatii veti nadajdui sa-mi admiteti plangerea, in sensul sa acordati avertisment.
Va multumesc,
...................
Note de aparare, raspuns la intampinare 2
DOMNULE PRESEDINTE
Popescu, petent
cu domiciliul in Bucuresti, sector 3, str. Dreptatii 3, ap. 7
in contradictoriu cu
DGPMB - Brigada de Politie Rutiera
depun prezentele

NOTE DE APARARE

 

prin care
invederez instatei si alte aspecte care arata ca procesul-verbal seria AU numarul 1234567 incheiat de ag. Scarbus la data de 16.04.2004 este netemeinic si nelegal

MOTIVE

 

Intampinarea IPJ Brasov prezinta o cu totul alta situatie de fapt in comparatie cu procesul- verbal. Poate inspectorul care a intocmit aceasta intampinare se refera la alt caz.
Va rog sa observati ca din 2 camioane care au fost depasite (presupa fapta din procesul-verbal) dintr-o data este vorba doar de un singur autovehicul, nu camioane, nu doua autovehicule doar un autovehicul. In continuare nu avem nici o descriere a celor doua camioane depasite (conform procesului-verbal).
O alta chestiune unde intampinarea nu face lumina este ce verificari a efectuat politistul si cand, daca a sunat de la birou la etajul unde este computerul conectat la baza de date a politiei sau a operat personal computerul in timp ce a intocmit procesul-verbal.
Conform relatarilor din intampinare dupa obtinerea datelor din evidente politistul a completat procesul-verbal de contraventie si pentru ca, contravenientul nu a semnat (nu aveam cum pentru ca nu eram de fata) s-a apelat la un martor asistent care sa certifice cele consemnate.
Nu exista pe procesul-verbal motivul pentru care este trecut martorul. Cand am intocmit plangerea speram ca martorul indicat sa fie unul dintre soferii presupuselor autocamioane care sa ma ajute sa arat absurditatea procesului-verbal. Martorul trecut nu poate aduce nici o lamurire asupra celor consemnate in procesul-verbal din moment ce a fost oprit dupa ce am refuzat sa semnez procesul-verbal. Nu puteam sa refuz daca nu stiam ca exista procesului-verbal, eu cand am plecat nu exista nici o amenda pe numele meu. Se pune intrebarea ce poate certifica martorul?
Raportul politistului, care a intocmit procesul-verbal, este doar o parere personala care nu are ce cauta la dosar din moment ce exista un proces-verbal.
O alta viclenie din partea IJP Brasov este sa modifice ora la care s-a intamplat fapta consemnata in procesul-verbal. Astfel procesul-verbal are trecuta ca data de savarsire a faptei ora 20.20 dar in intampinare avem trecuta ca ora 20.00. Este clar ca pe inserat nu se vede autovehiculul ci doar o silueta de masina, si pentru a indrepta si aceasta "greseala" s-a modificat ora intamplarilor prezentate.
In esenta intampinarea impreuna cu parerea politistului (care nu are nici o forta probanta) prezinta o noua versiune, diferita de situatia de fapt descrisa in procesul-verbal, ceea ce duce la anularea fortei probante a procesului-verbal.
Va multumesc,
......................

 avocat@coltuc.ro
0745150894

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimite un comentariu